Smok Eustachy Smok Eustachy
237
BLOG

Tak było - Smoleńsk cz. 2

Smok Eustachy Smok Eustachy Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Widzę, że wywołałem sprzeciw moją poprzednią notką. Stare wywody o parówce i czymś tam jeszcze. Dobrze, że kult Anodiny nie pojawia się wprost. A tu kolejna porcja ilustracji:


image

image

image

image

image


Kolejny przejaw zdziczenia, czyli transparent. Lech Kaczyński w Gruzji. Wyobrażacie sobie Bronka organizującego akcję powstrzymania Rosji i lecącego gdzieś na front? Menda medialna snująca intrygę.Expierda sadzi farmazony w TVN. NA końcu  chorąży Muś, który usłyszał za dużo. 

Aby dobrze pokazać media trzeba użyć filmików. Bo pokazane są kulisy manipulacji, które mieliśmy okazję oglądać. Widzimy, jak nagle pojawiły się normalne materiały o Lechu Kaczyńskim, jak kształtowali swe narracje.  to dotyczy większości ówczesnych telewizji czy portali internetowych - aż do tej pory.  A teraz, kiedy to zostało wyraźnie przedstawione żaden jeden nie wyznał prawdy, tylko wszystko idzie w zaparte. Wstyd. Jakieś montaże trzeba będzie zrobić. Ta menda, grana przez Redbada Klijnstrę to chyba nawet nie jest w połowie tak podła, jak tamci wszyscy prawdziwi w redakcjach.


Kilka zdań wyjaśnienia: 1. Mam chwilowo dość kłapania bredni o niewyszkolonej załodze. 2. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Sasinie. 3. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Kaczafim wysyłającym brata. Kwestie te są omówione po wielokroć i obecnie wypisywanie pierdół na te tematy szczególnie przez trolle w stylu Chirla, etc etc musi być traktowane jako wrzutki. Będę kasował bez ostrzeżenia. 4. Zabanowanych odbanuję jak mi przyjdzie ochota. 5. Maskirowce mówimy nie ale nie banujemy, przynajmniej na razie. Szczególnie nie banujemy Piko bo z A-Temem kto wie? Jak jakiś troll chce dyskutować na w/w tematy to niech zrobi wpis u siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura